IT-Supporter til vores Helpdesk

Har du stor appetit på nye IT udfordringer? Tager du kunderne i hånden og følger opgaverne til dørs?
Support-IT Network leverer hosting med fokus på god service og hjørnestenen her er vores ihærdige og fagligt bredt funderet supportere.

For at følge med vores fortsatte vækst, har vi brug for flere medarbejdere af rette støbning – og måske er det dig?

Jobbet

Du vil indgå i vores Helpdesk team hvor du selvstændigt, eller i samarbejde med helpdesk kollegaerne og vores backend teknikere, vil løse mangeartede IT-opgaver.

De væsentligste arbejdsopgaver er:

  • Visitering og administration af indkommende opgaver i vores egenudviklede servicedesk software samt eskalering af tids- og kompetencekrævende opgaver til teknikerne.
  • Support på vores hostingprodukter som eksempelvis Windows Terminal Server, MS Office, spamfilter, antivirus, filedrive mm.
  • Brugeradministration i en række forskellige systemer, primært Microsoft produkter som fx AD, Exchange og cloud tjenester som fx Office 365, Exchange Online og Intune.
  • Support på lokale forhold hos kunderne som eksempelvis Internet, router, netværk, Windows- og MAC OS, smartphone/tablet, printer, IP-telefoner mm.
  • Support udføres via telefon, Remote desktop services samt Teamviewer.
  • Vi ønsker at passe ekstra godt på vores kunders data og har valgt at blive ISAE3402 certificeret. Vores omhyggelige medarbejdere håndterer således opgaver, rutiner og processer med afsæt i de nedskrevne IT-sikkerhedspolitikker.

Om dig

Du er uddannet IT-supporter eller har en lignende uddannelse. Det er en fordel hvis du har nogle års erfaring med ovenstående arbejdsområder, men det vigtigste er at du brænder for IT og tager ansvar.

Det er vigtigt for os at du trives med, og selvstændigt formår, at håndtere flere forskellige typer af opgaver på egen hånd eller i teams.

Telefonsupport er en væsentlig del af dagligdagen og vi forventer derfor at du er imødekommende og har lyst til den direkte dialog med kunder og leverandører.

Vi har kunder i en række forskellige lande, så det er nødvendigt at du kan kommunikere skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk.

Vi tilbyder

Jobbet som IT-supporter rummer et stort selvstændigt ansvar og indebærer daglig kontakt til både kunder og leverandører. Arbejdsopgaverne er varierende, spændende og komplekse og du kommer til at arbejde tæt på brugerne.

Vi mener at udvekslinger af ideer og meninger på tværs af virksomheden, skaber de bedste løsninger og de bedste holdspillere.

Hos Support-IT Network, har du mulighed for indflydelse på beslutninger, problemløsninger, processer samt udvikling af værktøjer og programmer.

Her er albuerum til personlig og faglig udvikling som vi understøtter med oplæring, relaterede opgaver og ansvarsområder.

Sammenhold, pionerånd og en god atmosfære er en vigtig del af vores DNA.

Om fredagen har vi fælles morgenmøde med frisk morgenbrød fra bageren og til fyraften kan du nyde et glas vin eller en sodavand over et slag bordfodbold sammen med kollegaerne.

Vores medarbejdere har været hos os i mange år og tager gerne selv initiativ til at arrangerer alt fra DHL-stafet til en tur i byen og gamer aftener.

Det praktiske

Stillingen er ledig fra og med d.d. og gerne med start 1/3 2022.

Vi har brug for din ansøgning samt CV hurtigst muligt, og indkalder løbende til samtale. 

Stillingen er en 37 timers fuldtidsstilling og arbejdstiden vil ligge på hverdage mellem 9-17.

Om fredagen, hvor vi har morgenmøde, er arbejdsdagen fra kl. 8.30 til 16.

Som ansat indgår du i vores firma pensionsordning, sundhedssikring samt fritidssikring og du tilbydes frokostordning der består af smørrebrød samt catering om torsdagen.

Løn efter kvalifikationer.

Vores lyse og rummelige kontorlokaler er beliggende på Tempovej 14 i Ballerup, tæt på motorvej og offentlig transport. Der er mulighed for parkering ved bygningen.